Rozwiązanie nakierowane na dobro pacjenta

Wprowadzając nowe rozwiązania, należy przemyśleć które z nich okażą się najbardziej skuteczne oraz w jakim stopniu wpłyną one, na utrzymanie pozytywnych relacji z pacjentami. Dzięki innowacyjnym programom dla gabinetów, można uskutecznić kontakt pomiędzy lekarzem, a jego pacjentami, a także wdrążyć kreatywne rozwiązania będące odpowiedzią na pojawiające się potrzeby.

 

Lojalność można zmierzyć

Zwracając uwagę na relacje zachodzące pomiędzy pacjentami, a lekarzami należy odnieść się do zagadnienia związanego z lojalnością, na którą wpływają czynniki:

  • endogeniczne – dotyczą konsumentów-pacjentów i zorientowane są na ich subiektywne postrzeganie rzeczywistości;
  • egzogeniczne – nakierowane są na takie kwestie jak jakość produktu/ usługi czy cena, dostępność itp.

Lojalność należy postrzegać w kontekście zaangażowania klientów-pacjentów oraz ich wierności, a także odczuwanej satysfakcji. Odpowiedni program dla gabinetu lekarskiego, pozwoli na kontrolowanie występujących zjawisk oraz dynamiczne reagowanie na pojawiające się potrzeby.

 

Dbać o lojalność to pielęgnować sukces

Wśród czynników wpływających na lojalność klientów można wyznaczyć:

  • czas realizacji usługi;
  • bezbłędność prowadzonych działań;
  • jakość usług/produktów.

Lojalność wiąże się także z systematycznym korzystaniem z usług czy produktów, co przekłada się na osiągane wyniki. Co więcej można o niej powiedzieć, iż:

  • jest wielowymiarową i trwałą relacją;
  • przejawia się w zachowaniach i przekonaniach.

Należy pamiętać, że lojalność koncentruje się na spełnieniu oczekiwań oraz potrzeb konsumentów na możliwie najwyższym poziomie.

 

System powinien dawać możliwości

Uwzględniając wzrastające potrzeby pacjentów, należy w sposób systematyczny przeprowadzać procesy badawcze, które pozwolą na zrozumienie zachodzących zjawisk. Zastosowanie specjalistycznego programu dla gabinetu, otwiera nowe możliwości dla:

  • kontrolowania stanu zdrowia pacjentów;
  • zwiększenia komfortu utrzymywania kontaktu z lekarzem;
  • rozwijania jakości świadczonych usług.

 

Jakość i lojalność to nie wszystko

Dbałość o jakość świadczonych usług, przekłada się na pozytywne utrzymywanie relacji z pacjentami. W szczególności zaś należy zauważyć, że im wyższa jakość usług, tym większe prawdopodobieństwo zaistnienia więzi. Program dla gabinetu ma odnosić się tak do wzmacnia relacji, jak i ogólnego polepszenia stanu zdrowia członków danej społeczności.